Jeg angrer mitt kjøp og vil returnere/bytte produktet. Hva gjør jeg?
- Merk! For forseglede produkter som minnekort, minnepinner, batterier, hodetelefoner/headsets gjelder angreretten kun om produktet ligger i sin originale forpakning og forseglingen IKKE er brutt.
- Ta alltid kontakt med vår kundeservice før du returnerer. Det er viktig at du legger ved returfølgeseddelen med ditt navn/ordrenummer sammen alle returer
- Du finner returfølgeseddelen ved å klikke på denne linken!
Fyll i returfølgeseddelen i lenken og skriv ut denne og legg den i pakken du skal returnere. Har du ikke tilgang til skriver så skriv motsvarende informasjon på en lapp og legg den med returforsendelsen. Vi kontakter deg når vi har mottat returen, du som kunde er ansvarlig for returpakken fram til vi har mottatt den. Behandlingstid for returer er ca 15 dager fra vi har mottat varen - men vi forbeholder oss for lengre tid.
Send alle returer til adressen under.
Returadresse:
Teknikkdeler.no
c/o Postens Godssenter
0060 Oslo
Reklamasjon
Reklamasjon til Teknikkdeler skal gjøres innen rimelig tid etter at feilen har blitt oppdaget, dog senest innen 36 måneder fra det tidspunkt varene er mottat. Teknikkdeler forbeholder seg retten i første omgang til å rette feilen, eller ordne omlevering av varen og til slutt gjenkjøp. Kun opprinnelige feil omfattes av reklamasjonsretten, reklamasjonsretten omfatter f.eks ikke feil som er årsaket av normal slitasje. Ved reklamasjon, kontakt kundeservice så sender vi deg en e-postadresse for gratis returfrakt. Teknikkdeler har ingen mulighet til å dekke kostnader for returfrakt i etterkant, hvis du velger å sende reklamasjonen uten å først kontakte oss.
Enheter som utsettes for vann- og fuktskader omfattes ikke av garantien. Dette gjelder også Smartwatch og aktivitetsarmbånd med IPX-klassifisering.
Uriktige reklamasjoner debiteres med minimum 249 kr inkl. moms opptil den faktiske håndteringskostnaden. Ansvaret for at forsendelsen når oss ligger hos deg som kunde. Vi står for returfraktkostnaden (Gjelder ikke bedrifter og ikke sporbart) for godkjente reklamasjoner, ønsker du å sende sporbart så får du som kunde stå for returkostnaden.
Vi tilbyr 12 måneders garanti på sortimentet vårt med unntak av forbruksvarer og batterier. På disse type varer tilbyr vi 6 måneders garanti.