• Fast frakt: 49 kr
Item 1 of 3

Jeg angrer mitt kjøp og vil returnere/bytte produktet. Hva gjør jeg?

Hos oss har du alltid tretti (30) dagers angrerett (gjelder ikke bedrifter). Du som forbruker har rett til å undersøke produktet (gjelder ikke reservedeler, minnekort, usb-pinner, batterier, powerbanks, hodetelefoner/headset, hygieneartikler). Når du returnerer et ubrukt produkt med tilhørende etiketter og emballasje innen 30 dager, refunderer vi hele beløpet minus fraktkostnad. Angrer du et kjøp er det du som kunde som står for frakten til oss og vi refunderer ikke fraktkostnaden og ansvaret for at forsendelsen når oss ligger hos deg som kunde. Det er viktig at ytteremballasje brukes og at tape eller annet materiale ikke er festet til den originale emballasjen. Ved mangelfull emballasje eller tydelig skade på produktet, vil prisreduksjoner minst 30% av verdien av produktet kunne skje og  i visse tilfeller kan vi nekte tilbakekjøp. Kunden står for porto ved retur.

  • Merk! For forseglede produkter som minnekort, minnepinner, batterier, hodetelefoner/headsets gjelder angreretten kun om produktet ligger i sin originale forpakning og forseglingen IKKE er brutt.  
  •  Ta alltid kontakt med vår kundeservice før du returnerer. Det er viktig at du legger ved returfølgeseddelen med ditt navn/ordrenummer sammen alle returer 
  • Du finner returfølgeseddelen ved å klikke på denne linken! 

Fyll i returfølgeseddelen i lenken og skriv ut denne og legg den i pakken du skal returnere. Har du ikke tilgang til skriver så skriv motsvarende informasjon på en lapp og legg den med returforsendelsen. Vi kontakter deg når vi har mottat returen, du som kunde er ansvarlig for returpakken fram til vi har mottatt den. Behandlingstid for returer er ca 15 dager fra vi har mottat varen - men vi forbeholder oss for lengre tid.

Send alle returer til adressen under.

Returadresse:

Teknikkdeler.no

c/o Postens Godssenter

0060 Oslo

Reklamasjon
Reklamasjon til Teknikkdeler skal gjøres innen rimelig tid etter at feilen har blitt oppdaget, dog senest innen 36 måneder fra det tidspunkt varene er mottat. Teknikkdeler forbeholder seg retten i første omgang til å rette feilen, eller ordne omlevering av varen og til slutt gjenkjøp. Kun opprinnelige feil omfattes av reklamasjonsretten, reklamasjonsretten omfatter f.eks ikke feil som er årsaket av normal slitasje. Ved reklamasjon, kontakt kundeservice så sender vi deg en e-postadresse for gratis returfrakt. Teknikkdeler har ingen mulighet til å dekke kostnader for returfrakt i etterkant, hvis du velger å sende reklamasjonen uten å først kontakte oss.    

Enheter som utsettes for vann- og fuktskader omfattes ikke av garantien. Dette gjelder også Smartwatch og aktivitetsarmbånd med IPX-klassifisering. 

Uriktige reklamasjoner debiteres med minimum 249 kr inkl. moms opptil den faktiske håndteringskostnaden. Ansvaret for at forsendelsen når oss ligger hos deg som kunde. Vi står for returfraktkostnaden (Gjelder ikke bedrifter og ikke sporbart) for godkjente reklamasjoner, ønsker du å sende sporbart så får du som kunde stå for returkostnaden. 

Vi tilbyr 12 måneders garanti på sortimentet vårt med unntak av forbruksvarer og batterier. På disse type varer tilbyr vi 6 måneders garanti.