BLACK FRIDAY

 

Opptil 70% rabatt

Fast frakt 49kr

14 dager åpent kjøp

Retur & Reklamasjon

 

Vi håper du er fornøyd med dine varer fra Teknikkdeler.no - men om du alikevell vil bytte en vare, eller angrer et kjøp anbefaler vi at du leser igjennom våre kjøpsvilkår først. Disse finner du her: Kjøpsvilkår

Du finner også et utdrag av de vikigste kjøpsvilkåerne lengst nede på denne siden.

 

Slik returnere eller bytter du en vare:

  1.  Skriv ut og legg ved returfølgeseddelen. Hvis du ikke har tilgang til skrivere, klikk her.
  2. Pakk ned varene med returblanketten i samme embalasje som du fikk varene i - eller tilsvarende embalasje. 
  3. Send returen sammen returfølgeseddelen til:

    Teknikkdeler.no
    c/o Postens Godssenter
    0060 Oslo

  4. Skriv alltid din avsenderadresse på baksiden av pakken.
  5. Vi anbefaler at du sender pakken sporbart for å unngå at pakken kommer bort i posthåndteringen. Det går å sende med vanlig porto også men da er pakken ditt ansvar til den når oss.
  6. Nå vi har mottat returen får du en bekreftelse e-post. 

 

Obs! Ønsker du å returnere en vare ihenhold til angreretten/åpent kjøp står du selv for kostnaden for returfrakt. Håndteringstiden er ca 3 uker. Vi utfører ingen bytter - vil du bytte en vare får du selv legge en ny bestilling. Vi betaler tilbake pengene når vi har godkjent returen på det produktet du vil bytte.

 

Slik reklamerer du en vare:

  • Om du har mottat en defekt vare kan du reklamere den.

    Klikk her om du skal reklamerer en vare  Eller kontakt oss via chatten som er bemannet hverdager mellom 09.00- 16.30. - så får du instruksjoner for reklamasjons prosessen. 

     

Utdrag fra våre kjøpsvillkår:

 

Angrerett/ returer

Hos oss har du alltid fjorten (14) dagers angrerett. Du som forbruker har rett til å undersøke produktet. Merk! For forseglede produkter som reservedeler, minnekort, minnepinner, batterier, hodetelefoner/headsets gjelder angreretten kun om produktet ligger i sin originale forpakning og forseglingen IKKE er brutt.  

 

Når du returnerer et ubrukt produkt med tilhørende etiketter og emballasje innen 14 dager, refunderer vi hele beløpet minus fraktkostnad (49,-) Angrer du et kjøp er det du som kunde som står for frakten til oss og vi refunderer ikke fraktkostnaden og ansvaret for at forsendelsen når oss ligger hos deg som kunde. Det er viktig at ytteremballasje brukes og at tape eller annet materiale ikke er festet til den originale emballasjen. Ved mangelfull emballasje eller tydelig skade på produktet, vil prisreduksjoner minst 30% av verdien av produktet kunne skje og  i visse tilfeller kan vi nekte tilbakekjøp. Kunden står for porto ved retur.

For glass, skjermer og displayer må beskyttelsefilmen være intakt og produktene må være "umonterte". 

 

REKLAMASJON

Om du har mottat en defekt vare kan du reklamere den. Reklamasjonsretten omfatter ikke feil som skyldes normal slitasje. Klager til tekniske deler skal gjøres innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget, men senest innen tolv (12) måneder. Teknikkdeler forbeholder seg retten til å reparere varen, om dette ikke går får kunden erstatningsvare eller om varen/eventuell erstatningsvare ikke finns gjennomføres tilbakekjøp. Ved reklamasjon, kontakt kundeservice før du sender varen, og vi vil sende deg fraktseddel for gratis returforsendelse. Teknikkdeler har ingen mulighet til å erstatte kostnadene for returfrakt etterpå.

 

Feilaktige reklamasjoner Feilaktige reklamasjoner belastet med minimum 249kr inkl.mva opptil den faktiske håndteringskostnaden. Ansvaret for at forsendelsen når oss ligger på deg som kunde.

 

TILBAKEBETALING

Vil du ha pengene tilbake for din retur/reklamasjon så krediteres de til den kontoen du betalte med når du bestillte. Har du betalt med faktura via Klarna ber vi deg logge inn på klarna.com/no og forlenge forfallsdatoen så vi får tid til å håndtere ditt ærende. Håndteringstiden for reklamasjon/retur er opp til 15 arbeidsdager fra vi har mottat produktet.