• Fast frakt 49 kr
Item 1 of 3

Retur & Reklamasjon

Vi anbefaler deg å lese gjennom våre kjøp- og leveringsbetingelser før du utfører en retur / reklamasjon. Disse finner du her: Kjøp- og leveransevillkår


ANGRERETT – RETURER

Hos oss har du alltid tretti (30) dagers angrerett (gjelder ikke virksomheter). Du som forbruker har rett til å undersøke produktet varsomt, pass på at at du ikke skader produktet eller emballasjen mer enn nødvendig når du undersøker den. Hygieneartikler som f.eks høretelefoner av in-ear type får kun returneres hvis forseglingen IKKE er brutt. 

Returnerer du et ubrukt produkt med tilhørende etiketter og i originalemballasjen innen 30 dager blir hele beløpet refundert minus fraktkostnaden. Ved angrerett/åpent kjøp erstatter vi ikke fraktkostnader tilbake til oss. Det er viktig at ytteremballasje brukes og at teip eller annet materiale ikke klistres på originalemballasjen. Ved mangelfull emballasje eller tydelig skade på produktet, reserverer vi et fradrag for refusjonen som motsvarer verdireduksjonen på produktet. Vi gjennomfører ikke bytte av produkt, men hvis du ønsker en annen vare enn den du har mottatt, så gjør du en retur og bestiller en ny vare. Når vi godkjenner returen, blir beløpet refundert for den returnerte varen.

Slik gjør du en retur av en vare når du angrer kjøpet ditt: 


Klikk her for å logge inn på bestillingen din med ordrenummer og e-postadresse

Følg instruksjonene for å skape retur

Du kan også kontakte vår kundeservice så hjelper vi deg med returen.

REKLAMASJON

Reklamasjon til Teknikkdeler skal gjøres innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget dog senest innen 36 måneder fra da varen ble mottatt. Teknikkdeler forbeholder seg retten til å rette feilen i utgangspunktet, for det andre omlevering av varene, og til slutt gjenkjøp. Kun originale feil omfattes av reklamasjonsretten, reklamasjonsretten omfatter for eksempel ikke feil som skyldes normal slitasje. Ved reklamasjon, kontakt kundeservice så sender vi deg en svar-epostadresse for fri returfrakt. Teknikkdeler har ingen mulighet for i ettertid å dekke kostnadene ved returfrakt dersom du velger å sende klagen uten først å kontakte oss.

Enheter som utsettes for vann- og fuktskader omfattes ikke av garantien. Dette gjelder også Smartwatch og aktivitetsarmbånd med IPX-klassifisering.

Feilaktige reklamasjoner debiteres med minimum 249 kr inkl. moms opptil den faktiske håndteringskostnaden. Vi står for returfraktkostnaden (Gjelder ikke selskap og ikke sporbar) for godkjente reklamasjoner, ønsker du å sende sporbart så får du som kunde selv stå for returkostnaden.

Vi tilbyr 12 måneders garanti på sortimentet vårt, med unntak av forbruksvarer og batterier. På disse varene tilbyr vi 6 måneders garanti.

TILBAKEBETALING

Velger du å få pengene tilbake for reklamasjonen din, så tilbakebetales det til kontoen du betalte med ved bestilling. Har du valgt å betale med faktura ber vi deg å logge inn på my.walley.no og pause betalingen til at saken din har blitt behandlet. Har du valgt kortbetaling tilbakebetales pengene til samme konto som pengene ble trukket fra.